
Мабуть, тому, що за нинішніх умов учитель усе більше є організатором самостійної пізнавальної діяльностіучнів, компетентним консультантом і помічником. Все це втілюється у методі проектів,який сприяє активізації пізнавальнох діяльностіучнів, дає можливість здійснити організовану пошукову, дослідницьку діяльність на основі спільнох праці учнів і вчителів,що вимагаєвідповідних навичок і вмін, а саме:
-уміння самостійно отримувати знання;
-орієнтації в інформаційному просторі;
-критичного мислення; -дослідницької роботи;
-самостійного конструювання знань;
-аналізу отриманої інформації;
-самостійного висунення гіпотези;
-уміння приймати рішення щодо напряму та способів вирішення проблеми
Ці навички не з"являються у дитини від народження, їх необхідно формувати та розвивати. Створюючи проекти, діти свідомо пов"язуюють своє життя з життям суспільства в реаліях сьогодення, заохочує розвивати власну особистість, пристосовуючи до його вимог.
Комментариев нет:
Отправить комментарий