суббота, 2 ноября 2013 г.

Рефлексія Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити висновок, незважаючи на те ,що підготока та здійснення проекту вимагають вагомих зусиль з боку учасників,але це -один з найяскравіших прикладів педагогіки співробітництва, яка дає змогу досягти ефективних результатів у навчально-виховному процесі.

Мабуть, тому, що за нинішніх умов учитель усе більше є організатором самостійної пізнавальної діяльностіучнів, компетентним консультантом і помічником. Все це втілюється у методі проектів,який сприяє активізації пізнавальнох діяльностіучнів, дає можливість здійснити організовану пошукову, дослідницьку діяльність на основі спільнох праці учнів і вчителів,що вимагаєвідповідних навичок і вмін, а саме:

 -уміння самостійно отримувати знання;
 -орієнтації в інформаційному просторі;
 -критичного мислення; -дослідницької роботи;
 -самостійного конструювання знань;
 -аналізу отриманої інформації;
 -самостійного висунення гіпотези;
 -уміння приймати рішення щодо напряму та способів вирішення проблеми

 Ці навички не з"являються у дитини від народження, їх необхідно формувати та розвивати. Створюючи проекти, діти свідомо пов"язуюють своє життя з життям суспільства в реаліях сьогодення, заохочує розвивати власну особистість, пристосовуючи до його вимог.

Комментариев нет:

Отправить комментарий